sunnuntai 12. huhtikuuta 2015

Eteenpäin sanoi mummo lumessa

Mulla on ollu tarkoituksellisesti pitkä tauko, elämässä sattui aivan liian suuri käänne, olin niin poissa tolantani niin en viitsinyt mitään kirjoitella, ei olisi kumminkaan mitään järkevää tekstiä tullut. Nyt kaikki on mainiosti, oikeestaan aivan loistavasti! Viitsii siis taas kirjoitella, aiheita tauon aikana kerkesi keräilemäänkin muutamat.. ;)


Tässä yksi viikon aikana käytetyistä asuista, oli pakko hieman rikkoa tuota söpöä lookkia tunkemalla vähän hevimäistä paitaa joukkoon, ettei nyt ihan liian tyttömäiseksi vahingossakaan mene. (Haha, pahoittelen takana valloillaan olevaa kaaosta!)


Ja tuossa minun uuuusi ihana takkaus <3 ananas college! Kutsutaan sitä Joelin kanssa nimellä taisteluananas, ja hän on niin söpö että kuolen. Mutta jos en ihan vielä, olisi tuota kiva käyttää pari kertaa vielä.. ;) löytyi H&M 10e. 


Tehtiin Nanostakin hieman katu-uskottavampi, jos se vaikka joskus pelottaisi jotain? Tai oppisi olemaan vähemmän prinsessa. Töpötteli kyllä niin reteesti, olisiko korun syytä vai suuren egon?


Käytiin myös ranta kävelyllä kun oli niin upea ilma! Mä oon niin täynnä rakkautta tai jotain ihmeellistä siirappihattaraällöyttä täynä, että oksuttaa, mutta mua ei nyt haittaa vaan annan mennä ja söpöilen pitkin poikin ihanasta säästä, ihanasta miehestä, ihanasta koirasta ja kaikesta! Hip hei! <3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti