perjantai 27. helmikuuta 2015

On/off



Mulla on koko päivän jotenkin mennyt ihan ylös alas tunnelman suhteen, liikaa tullut sontaa niskaan, mutta silti ollut hyvillä fiiliksillä! Serkku tuli eilen meille kyläilemään, illalla vain aikalailla juteltiin ja katseltiin Kimmoa. Nyt tänään kumminkin käytiin kiinalaisessa syömässä! Aivan ihanaa <3 Mun ihan lemppari sapuskaa, ja ihan vaan muutenvaan mentiin niin tottakaihan siinä ei voi kuin hihkua onnesta! 


Mentiin myös käymään meidän toisella serkulla Nanon kanssa moikkaamassa hänen "poikaystäväänsä" Diegoa, jota ei ollut nähnyt n. 1,5kk. Olivat aivan innoissaan ja meuhasivat kunnolla. Kunhan vain ei tule pikku-Nanoja, niin kaikki hyvin! ;D


Ovat niin vaihdikkaita tapauksia, että ei oikein saa koskaan hyvää yhteiskuvaa. Tämä on PARAS mitä olen koskaan onnistunut saamaan. Diego on chihuahua ja olen aina ollut ihan rakastunut siihe, tykkää kanssa paljon olla sylissä niinkuin Naponenkin. Aivan mainio parivaljakko.

Illalla olen ollut vain porukoilla ja virkannut, kun Joel on kaverinsa luona. Tässä siis menee loppu-ilta. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti