tiistai 24. kesäkuuta 2014

Blondi, blondimpi, blondein!

Mulle on aina vinoiltu siitä, kun olen hieman.. Blondi. Melkee ikinä en blondina ole ollut, paitsi silloin ennenkuin aloin värjäämään päätäni, ja pari kertaa sen jälkeen. Nyt äitee hyökkäsi mun kimppuun blondin värin kanssa. Alkuun piti värjätä heti suoraan liukuväri vielotilla, mikä minulla ennenkin oli, mutta äitee sai puhuttua ympäri, että elelisin hetken blondina. Omaksi yllätykseksi tykästyin näihin aivan valtavasti! Viimeksi yläasteella olleet kokonaan blondit.

Kyllä tietyllä tavalla harmittaa, osa hiuksista meni aivan liian huonoon kuntoon. Toivottavasti saisin kuontalon kuntoon rakennepaikkaavilla hoitoaineilla, lukuunottamatta liian kärsineitä hiuksia jotka täytyy leikata. Mutta mun mielestä sopii jopa harvinaisen hyvin! Piti aloittaa oman hiuksen kasvatus prosessi, joka on helppoa vaaleassa tukassa, mutta täytyy katsoa jos tämän hetken pitäisi.
Tällä hetkellä olen matkalla virroille, perhetuttavien luokse, josta huomenna mänttään serkulle (joka oli käymässä minun luonani billnäs reissulla) ja menemme Himokselle lauantaina! Jos viitsin ottaa järjestelmä kameran mukaan, niin saisi kunnon kuvia paikan päältä, voi olla että mennään taas iPhone laadulla.


Kummi poikakin kävi kylässä viime viikolla, ai että siitä onkin tullut iso poika! Puhuu jo niin paljon, kauheaa kun kaikki kasvaa niin äkkiä.


Konsta jalkapallon kanssa, näin jalkapallon kunniaksi. ;) Minulla siis on 4 siskon poikaa ja yksi tyttö, vanhin on minua 2 vuotta nuorempi ja Konsa, minun kummipoikani, on nuorin. Jotenka ikä skaala on erittäin suuri. Silti olen oppinut nauttimaan tätinä olemisesta vasta Konstan myötä kunnolla, ehkä johtuu siitä, että ensimmäinen johon on tietynlainen side, ja että ensinmäinen kummilapsi. Toisiksi nuorin Rasmus näkyy taustalla, ei oikein kauheasti tykkää että otan hänestä kuvia :P
Kävin tänään myös pitkästä aikaa kummi-setäni luona, hän oli muuttanut vaimonsa kanssa uuteen taloon. 


Setäni vaimolla on Pilli niminen koira, joka on aina niin hurmaava tapaus! Olisi tehnyt mieli ottaa mukan. :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti