tiistai 5. toukokuuta 2015

Mission impossible: Platina blonde

Mulle tuli taas se perinteinen jokavuotinen pakkomieli: tahdon ne v*tun platina hiukset. Mielellään heti, hieman silti armoa antaen.

Mulla siis tosiaan meni hermon ton mun oman hiuslaadun kanssa niin mun oli pakko päästä tuhoomaan ne. Mikäs sen parempi kuin blondaus! Mutta kun tämä mun kaikkimullenythetikiitos ei oikein toimi yks yhteen prosessin kanssa, päätin että nopeutan sitä mutta käsittelyiden pitää olla armollisia. Siis hyökkäsin valkaisupesun parissa niiden kimppuun. 


Tässä oli aikalailla lähtökohta. Tumma pinkki, kovalla bigmentillä. Tyvikasvua noin 10cm. Kyllä luulis jotenkin että olis menny hieman paremmin, mutta eipä tietenkään. Muutamat kirosanat lätkän ja tukan kanssa on lentänyt, että toivoo ainakin ettei naapurin lapset sentäs häiriintyis totaallisesti ärräpuista. 


Ihan ok, mutta ei ihan. Tässä vaiheessa on 2 vaalennuspesua ja yksi blondi vedetty. Pitää siis jatkaa keksimistä. Tyvestä aivan liian keltainen vielä. Ja ei suuria muutoksia tukkaan, hieman latvat kärsi mutta kampaajalle pitäisi muutenkin mennä leikkauttamaan.


Villiksikin heittäydyin oikein meikkiä pistämään naamaan. Mä oon nykyään ihan röyhkeen laiska laittamaan meikkiä, vaikka niin paljon tykkäisin käyttää. Ja meikkivoidekkin mystisesti katosi, ei edesauta asiaa yhtään.


Tuli sitten ostettua hieman Four Reasonin tuotteita, kaikki mahdollinen millä voisin auttaa projektiani. Lohjan Sokoksella oli ainakin hoitotuotteet (Four Reasons) -40% niin raaskin ostaa 2 hopeatuotetta kerralla. Ennestään olen käyttänyt vain Lorealin sitä harmaassa pumppupullossa olevaa hopeashamppoota, saas siis mähdä onko hyvä! Värin käytin, ei juuri litään muutosta. Aika pettmys, olikohan tarkoitusperä väärä? Hopeasuihke jännittää, siitä tulee liilaa suihketta (kevyttä kuitenkin) ja sitä voi ruiskuttaa kuivaan tai kosteaan tukkaan. Saas nähdä mitä kaikkea sitä tuohon tukkaan vielä pitää keksiä..


Hmm, kirjoittaessani tätä löysin luurin sopukoista viimeviikolta kuvan, selvä peiliselfie baarin vessassa. (Y)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti