sunnuntai 1. marraskuuta 2015

Halloween koristeluja



Olen pitkin viikkoa koristellut asuntoamme halloween teemaan, sattuu olemaan meidän kummankin lempi pyhä. Olen myös paniikissa tehnyt raivolla käsitöitä, koska en pysty niitä maanantaisen leikkauksen jälkeen tekemään, jotenka otin kuvat hieman juoksussa ennenkun mentiin anoppilaan kyläilemään. Olen myös niin kovin laittanut puikot sauhuamaan, että nyt pelätään jännetupintulehdusta... Jos rauhoittuisi tuon sairasloman aikana.. :D Tässä olisi muutamat otokset meidän halloweenista


Zombeja..


Kurpitsoja..


Lepakoita...


Hämähäkkejä..


Lisää kurpitsaa...


Luuranko!

Lepakota ja tuo yksittäinen kurpitsa on omia väkerryksiä, muuten olen kaupasta ostanut. Kiva kun kerrankin jaksoi edes hieman laittaa asuntoakin jonkun pyhän fiilikseen, ompahan ensivuonakin koristeet jo valmiina :)


Muijakin lähettelee terveisiä! 


Meillä sattuikin olemaan myös Nanon kanssa perjantaina vuosipäivä, nimittäin tasan vuosi sitten Nano tuli kotiin ja valloitti sen ❤️ Ompa ihanaa puhua söpöjä hänestä kun juuri oli nilkittäntr toista kertaa elämässään ja pissas tässä aamulla petarille! Ai ettäs nyt ärsyttää. Ensimmäistä kertaa mua ärsyttää että mulla on toi elukka. Mut hei, onhan se silti maailman paras <3 Ei vaan kerrota sitä sille vielä, nyt mökötän sille. Tässä vielä astetta pötäkämpi kuva vuoden takaa








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti