torstai 13. elokuuta 2015

Back to school

Nyt se alkoi. Se kaikista kurjin asia maailmassa. Koulu.

Tai ei nytten tiedä, olen aina ennen ollut tuota mieltä, mutta nyt (krhm näin kahden päivän jälkeen..) tykännyt kovin ja motivaatiokin kohdillaan. Nukkumaan mennyt ajoissa, ei ole ollut vaikeuksia lähteä aamulla kouluun tai suurempia ongelmia edes herätä. Kaikista suurin ja ikävin osuus tuntui olevan alkuun se, että menen 6 vuotta nuorempien kanssa opiskelemaan, enkä enään ole jotenkin omalla mukavuusalueella, olen nääs aina jotenkin ollut itseäni reilusti vanhempien seurassa. Omia ennakkoluuloja vastaan kumminkin olen päässyt porukkaan hyvin sisälle, onhan täälä muitakin saman ikäisiä, mutta ei ole tarvinnut kokea sellaista yksin olemisen tunnetta edes ensimmäisenä päivänä.



Toinen päivä olikin aivan järisyttävän hyvä, olen koko ajan istunut tai ollut muiden kanssa samassa porukassa ja jutellut kaikkea. Ihan kaikissa eri porukoissa ja eri ikäisten seurassa. Nyt tuntuu, että olen päässyt sen järkyttävän ujouden yli ja uskallan nyt mennä keskustelemaan muille ja tupata samaan seuraan ilman ihmeellistä vaivaantumisen tunnetta. jES! Päästiinkin hieman jo asiaan, selviteltiin mitäs nuo ihmeelliset aukko, valoitusaika yms. Ja se kaikista paras, saatiin meidån työvälineet! ;)


Mäkkikirja PRO! Jesh, tosin heräs vaan heti kysymys, mitän ihmettä mä muka sut sillä mun Arilla, jonka hankin vuosi sitten työkäyttöön, teen. Taidan säästää sen sellaisena sivukoneena pelikoneen rinnalla ja raahaan sitä mukana matkoilla jos duuni hommia ei tartte tehdä. Joka tapauksessa, sisäinen lapsihan siinä pääsee valloilleen kun saa ylikalliin "lelun" käyttöön kunnon ohjelmilla... :D


Tottakai eilen illalla sitten alkaa väsäämään laukkua mun uudelle ihanuudelle, etten heti töhötä sitä tuhannen .... Päreiksi. :D En päässyt vielä itseni kanssa yhteisymmärrykseen, miten ulkoisen sisätaskun teen, mutta onneksi viikonloppu aikaa tehdä valmiiksi, maanantaina saadaankin jo ottaa koneet mukaan kotiin. Mä olen innoissani koulusta, toivottavasti te muutkin jotka koulun penkille palasivat!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti