perjantai 14. elokuuta 2015

Stressaako?


Somessa on nyt kaikissa askartelu ryhmissä noussut esiin aikuisten värityskirjat. Itse olen kanssa jo pitkään noita häpistellyt lehtihyllyillä, mutta ei ole ollut koskaan silloin varaa ostaa. Tänään tuli se räjähtävä kaikki-mulle-nyt-heti hetki ja menin porukoille tulostelemaan otselleni saman kaltaisia kuvia, mitä kanssa netti on pullollaan.




Minulla on suhteellisen hankala AD/HD joka on vaikuttanut varsinkin koulussa teoriittesten aineiden suhteen tunnilla istumisessa ja kuuntelemisessa. Minulla oli jo pienenä koulussa vihko mihin sain erityisluvalla piirrellä tunnilla, koska se huomattavasti aittoi minua keskittymään ja varsinkin helpotti opettajan työtä, sillä en ollut hiljaisimmasta päästä.. :D Nyt taas kun koulu on ajankohtainen, ostan itselleni tälläisen vihkosen mitä saan väritellä sitten tunneilla. 


Kuinka paljon saakaan väreillä aikaan... 






Suosittelen todellakin jos on vaikeuksia keskittyä, on stressiä tai nauttii värittämisestä. Ja äidit! Kuinka kiva väritellä lasten kanssa kun on oikein oma värityskirja ;)

Osa kuvista on netistä ja osa "Värityskirja aikuisille nro. 1" :) Jokainen kumminkin itse värittämäni

2 kommenttia:

  1. Värittäminen on niin ihanaa ja rauhoittavaa...
    Sillon kun olin päiväkodissa töissä niin olisin voinut väritellä päivät pitkät.☺
    Ostin Akateemisesta pienen aikuisten värityskirjan jossa kuvat on postikortteja, -maksoi 11,90!!!!!
    Millä nimellä sä haet netistä noita kuvia?

    VastaaPoista
  2. Mäkin haluan noita postikortteja! Pitääkin etsiä. :D Laita googleen "adult coloring" ja jos haluaa vielä tarkentaa hakua niin laita vaikka "flower" perään jos haluaa kukka kuvia :) Tai mitä nyt ikinä haluaakin!

    VastaaPoista