keskiviikko 29. heinäkuuta 2015

Avonin tilaus

Siskonpoika Tuomas soitti mulle tänään ja sanoi että heitä avaimet että hän tulee käymään. Toi minulle samalla Avonin tuotteet mitä olin tilannut hänen tyttöystävältään! Piristi päivää ihan hirveästi, vaikka koko aikaisempi yö oli aivan ihana. Vaikka Joel osaa olla välillä ihan tuhnu mutta kyllä se osaa olla sen edestä ihanakin <3

Pussista löytyi muutama tuote, mitä olen pitkään haaveillut tai olisi juuri nyt kipeä aika saada niitä. Olin jo melkein unohtanut koko tilauksen, jotenka olin aivan pakahtua onnesta kun se yhtäkkiä olikin kädessä!


Tottakai mukana pitää olla tuote, joka on ostettu täysin mainostuksen takia. Tämä häkkyrä siis on ripsari, joka lupasi järkyttävän tuuheat ripset, vääntyy kaikkiin kulmiin ja on muutenkin vaan niin paras. Hinta oli niin halpa, että oli vain pakko ostaa ja kokeilla, että onko koskaan tuollaiset häkkyrät käyttökelpoisia. Noh, Häkkyrähän tuo oli, mutta kyllä sillä mustaa väriä ripsiin sai. Kun laitoin kolmatta kerrosta ripsiväriä, ei ripset olleet taipuneet yhtään minnekkään niinkuin normaalin ripsiväriharjan kanssa ja alkoi paakkuuntumaan turhan pahasti. Käyttää sitten toista harjaa samalla tai kokeilee aina jos vaikka joskus tulisikin ne aivan ihanan upeat ripset. :D Kuvaa ripsistä en viitsinyt ottaa, ei ollut juuri mitään näkemisen arvoista.


Tälläinen siis tuo harja on. Onhan siitä kyllä sitten ihan ideaakin kun sitä käyttää, mutta ei ainakaan mun ripsiin oikein purrut. Mulla kyllä kaikki ripsarit on parin eka käyttökerran ajan vähän outoja, onnettomia johtunee varmaan siitä että on ihan täysi ripsari ja tottunut tyhjiä nyhtämään ripsiin. :D


Tämä on se mitä olen niin pitkään halunnut! Vartalotuoksu, eli sanoisin kevyeksi hajuvedeksi. Ovat jotenkin vain niin törkeän hintaisia Prismoissa yms. joten en ole koskaan raaskinut ostaa. Tuonhan ruikkii suht hetkessä tyhjäksi jos päivittäin käyttää ja maksaisi jonkun 8-10e. Jokin ihmeellinen piheys iskenyt. :D Mutta tämä oli aivan ihanan tuoksuinen <3 Söpön trooppisen hedelmäinen. Ja raikas! Nyt harmittaakin, miksi en tilannut saman tien kaksi ja toisen vain olisi ottanut eri tuoksuisen, koska tuosta voisi tulla hyvinkin laukkutuote, jota käyttää joka päivä.


Hiusöljy, tuo mitä ilman en pysty elämään. Eilen illalla kauhukseni katselin kun ruikin hiusyljyä kädelle että tuo uhkaa loppua kohta. Paniikkihan siinä iski. Onneksi olin Avonilta tilannut myös hiusöljyn, niin ei tarvitse enään sitäkään panikoida. En ole ennen käyttänyt kuin TRESmmén hiusöljyjä jotka ovat kummatkin erillaisia koostumukseltaan mutta ovat ajaneet asiansa. Toivoisin että tämä olisi oikeasti sellaista öljymäistä toisin kuin tällä hetkellä minulla käytössä oleva keratin smooth. Saas nähdä, suihkun jälkeenhän tuo selviää. ;)


Ja huulipuna! <3 En saanut millään oikeaa väriä esille kameralla, mutta tuo on melkeimpä kuin sellainen "lumikin punainen" huulipuna. Mutta ei ihan, vaikka siihen pyrinkin. Tosin tuo on melkein mahdotonta löytää, tietäisikö ketään kenellä valmistajalla olisi juuri sellainen? Kumminkin, ihanaa kun on tämä blondi tukka, niin sopii ihan röyhkeen hyvin oikein kunnon punainen huulipuna.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti