torstai 30. heinäkuuta 2015

Hiuskriisi!

Selailin tässä yön aikana vanhoja instagram kuvia ja tuli aivan kauhea ikävä mun ihania vanhoja hiuksia. Jo pelkästään se, kuinka ihanan pitkät ne olivat </3 Mutta nyt ei sitä itketä, vaan värejä. 

Oon jo tosi pitkään harkinnu et jos taas vaan vetäisin punaiseksi hennalla. Toisaaltaan tekee mieli alkaa taas leikkimään shokkivärien kanssa. Turkoosista olen aina haaveillut ja violettikin himottaisi.


Noita hiuksia mun on vaan niin kova ikävä! Ne oli niin ihanat ja väri pysyi hyvän näköisenä koko ajan. Tekisi mieli taas repäistä...


Söpö räikeä punainenkin himottaisi...


Tai luonnollisempi punainen joka omaan silmään minulle sopii todella hyvin. Nyt kun tätä kuvaa katsoi, alkoi taas tulla ilävä vanhaa lävistystäkin. Kaikki kuumeet iskee näin puoli viisi aamuyöstä! Pitää siis mennä äkkiä nukkumaan ennenkuin joku väri on taas päässä. :D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti