sunnuntai 26. heinäkuuta 2015

Paper Dream

Iik! Oon niin innoissani, saatiin vihdoinkin meille kivat lamput noiden pirun halogeenien lisäksi. Käytiin Ikeassa hakemassa paperiset isot roikkuvat lamput (koska köyhä ja muut isot maksaa liikaa) ja toi kotiin aivan uuden ilmeen, mä niin rakastan näitä korkeita huoneita! <3 


Makuuhuoneeseen ostin tuollaisen paperisen lampun joka "rypistettiin" pilven näköiseksi. Maman ja mun mielestä toi on ihan törkeen hieno ja hauska, Joelin mielestä se kuulemma on kuin räkäpaperi.. Mä vaan jotenkin tykkään siitä, ja sopii jotenkin tosi hyvin makkarin henkeen, jo pelkästään pilveä muistuttavan mallin takia. Makuuhuoneesta lisää kuvia tässä postauksessa. =)


Olkkariin ostin sitten tuollaisen litteämmän pallon jossa on pieniä reikiä, todella kivan näköinen luonnossa, ei tietenkään pääse kuvissa samoihin oikeuksiin kuin luonnossa niinkuin ei "räkäpaperikaan"

Sain vihdoinkin itselleni jo varmaan 10 vuotta haaveilemani asian: Vaaterekin! Ja kuinka ihanaa kun sille on vihdoinkin kunnolla tilaakin. Kun saan vain lisää tarpeellisia asioita asuntoon niin saan sille paremman paikan, pikkuhiljaa hyvää tulee.


Onko sinulla ikinä ollut tunne että vaikka kuinka siivoisi silti olisi aina kauheas sekaista, likaista ja tavarat väärillä paikoillaan. Mulla on tämä tunne joka päivä, jotenka en enää jaksanut välittää vaan päätin räpsiä kuvat huoneista kun vihdoinkin on ihanat lamput. Niissä kumminkin valo on niin huono, että otin halogeenien kanssa niin näkyy paremmin. Tässä olisi meidän makuuhuone, jossa on vähän sitä sun tätä mikä nyt sopi minnekkin. Tykkään silti, jonkinlainen balanssihan tuola on, ettei liikaa kumminkaan kaikkea.


Tässä se ikuinen murheenkryyni: Olohuone. Varsinkin nuo Nanon lelut aina ottavat päähän, tuleekin ne keräiltyä moneen otteeseen päivän aikana pois niille hankittuun laatikkoon, ettei joka askeleella kuulu vinkaisua. Viisi minuuttia ja ne ovatkin jo levällään uudestaan. :D Kaikki olisi muuten hyvin, mutta en vaan millään tykkää tuosta sohvasta. Punainen ei ole ollenkaan mun juttu varsinkaan sisustuksessa. Mutta saa nyt luvan mennä kunnes löytäisin jonkun paremman.


Olohuone toisesta suunnasta. Sielä näkyy jopa mun leffakokoelma ja sekasorto hylly.


Ja tässä meidän keittiö. Aivan liian vähän kaappitilaa, Kaikki ylimääräinen on pakko tunkea kaappien päälle, koska muualla ei ole tilaa. Pitää sinnekkin jotkut laatikot keksiä että näyttäisi fiksummalta. Tällä Ikean reissulla en löytänyt liituja, vaikka oletin että sielä niitä myytäisiin koska liitutauluja kumminkin myydään. Onko kellään tietoa mistä löytyisi? Täytyy kyllä kanssa ihan perus Prismat sun muut käydä läpi jos vaikka jostain tulisi vastaan.

Koko viikonloppu siis meni täysin kotona ihmetellessä, Joel pelaili ja mä näpertelin kaikkea pitkin kämppää ja muuttelin hieman järjestystä. On se kumminkin aivan ihanaa kun tykkää touhuta ja siivoilla, huomaa ainakin että tuntee paikan kodikseen ja tykkää pitää paikat puhtaana. Tosin aina olen ollut kauhea sottapytty, mutta tämä on ainakin minulle siisti. Joelkin on sanonut ettei koko ajan tarvitse siivota, muttakun!? :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti